Hoe kan ik mijn overencumbered kwijtraken in Fallout: New Vegas

Ik heb de game voor PS3. Het is heel irritant want ik kan nu niet meer rennen maar alleen lopen, wat heel langzaam gaat. Ik kan ook niet fast-travel gebruiken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Games
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
google? met genoeg trefwoorden moet het lukken ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mrtomaat heeft het goede antwoord al gegeven.
kleine aanvulling:als je een bepaalde skill leveled kan je meer dragen.
ik zet dit bij reacties omdat ik het niet zeker weet voor fallout maar bij the elder scrolls werkt het wel en aangezien ze van de zelfde maker zijn.....

Antwoorden (1)

overencumbered raak je door teveel spullen mee te dragen, je hebt bijv 274/250 weight. zware spullen als guns en armor droppen werkt het best